Kamis, 27 Oktober 2011

* * * * * * * Re: BAHASA CINA:Mari belajar bahasa cina

New : beta.quran.com بسم الله الرحمن الرحيم khasaw-batuk holong tong-sakit tekak fasau-demam si ah kaw-darah tinggi tan yau peng-kencing manis tan kunchun-cholesterol tong tong- sakit kepala fu shi-tarik nafas chi lai-bangun shong fong-selsema tham-kahak wo shi huen ni= saya sgt suka awak wo hen syiang ni= saya rindu awak sangat ni sek fan liau ma?= awak dah mkn nasi? wo hen lei ma..= saya sangat penat tha men, an ching!= kamu semua, tolong senyap! wo yau hui chia= saya mahu balik rumah ni hen piyau liang, ni hen mei= awak sangat cantik ni tha wo= dia pukul saya nori kena buka balik kamus cina hehehehehe!! banyak yg dah lupa la hehehehehe!!! wo pu che tau = saya tak tau wo pu thin ta = saya tak dengar cau an = selamat pagi wan an = selamat malam ni tze na lie? = awak nk gi mane? ni chiang se me'? = awk cakap ape?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Poskan Komentar



Berkomentarlah dengan Hati ...
Bilang Suka kalau suka..
Bilang Jelek kalau jelek..
yang saya butuhkan adalah pendapat dan hujatan anda.. THAZ,,,.,,.,.,.SOBAT KU,.,...,FOR ALL